עונת הטיולים אוטוטו מתחילה למשפחות ואיתה גם השימוש במנשא לתינוק

טיול עם מנשא לתינוק הוא בדרך כלל הדרך הטובה והבטוחה ביותר להורים שאוהבים טיולים ורוצים לחוות את הטבע עם יקיריהם הקטנטנים.

למעשה, יש הורים שרק מחכים לרגע הזה של לקחת את התינוק שלהם איתם לטיול בטבע, אם זה בשביל לתת להם לחוש את נפלאות העולם הפתוח, לשמוע ציוצים של ציפורים, לחוות את הצבעים של הטבע, בשביל ההתפתחות המנטאלית שלהם, ואם זה בשביל לייצר זיכרונות ילדות של טיולים משפחתיים בחיק הטבע,

לכן בעונה הזו הרבה הורים מתעניינים ברכישת מנשאים לתינוקות, ויש כל מיני סוגים של מנשאים (תוכלו לרכוש מנשאים מעוצבים לתינוקות באתר babyguri.com)

לא משנה מה הסיבה שלכם, במקרה של טיול עם התינוק שלכם, כדאי לעשות מחקר קטן על היעד שבו אתם רוצים לטייל, ולראות שהוא מתאים להליכה עם תינוק.

למעשה, בישראל, וגם בעולם (אם אתם מתכננים בקיץ הקרוב טיול בחו"ל) יש מספר מסלולים ופארקים שמתאימים לטיולי משפחות, שבהם גם נוח במיוחד לקחת תינוק במנשא, גם מבחינת תוואי הדרך וגם מבחינת קלות הטיול

בכתבה הבא ניתן לכם כמה טיפים לטיול עם תינוק במנשא.

טיולים עם מנשא – טיפים וטריקים

משתמשים במנשא פעם ראשונה? יכול להיות שיקח לבייבי שלכם קצת זמן להתרגל למנשא.

אז כדאי לכם כבר להכין אותו ולהרגיל אותו למנשא, לקחת אותו לטיולים קטנים בעיר או אפילו לשים את התינוק במנשא בבית בזמן שאתם עושים את המטלות היומיות שלכם.

בנוסף, אם זה טיול משפחתי ראשון, אז כדאי ללכת למסלול שהוא יחסית רגוע וקליל.

כמו בכל דבר, אתם תגלו שיש תינוקות ש"נולדים" מטיילים, ויש תינוקות שקצת פחות אוהבים את זה. בכל מקרה, כדאי להכין את התינקו שלכם לטיול, אבל אל תלחצו, זו פעולה זורמת לגמרי!

תכננו את הטיול מראש

אולי אתם חושבים שאין זה הכרחי לתכנן כל טיול, ושאתם זורמים ככה ברגיל, שזה נחמד מאוד כן! עם זאת, ברצוננו להזכיר שתכנון יהיה מאוד מועיל לכם למשפחתכם.

תכננו מראש את הציוד שאתם צריכים לטיול, ותארגנו את כל הציוד בצורה נכונה ומוכנה, זה יקל עליכם משמעותית בעיקר כשאתם לוקחים איתכם תינוק קטן שיש לו צרכים מסוימים והוא צריך אותם כאן ועכשיו!.

דברים שכדאי לסחוב איתך כשמתכננים לטייל תינוק במנשא

קחו איתכם כמה שיותר חיתולים, וארבעה או חמישה בגדים רזרביים, כובע וקרם הגנה לילדים (חובה!), בנוסף קחו איתכם גרביים נוספות אם אתם מתכננים טיול במקום רטוב כמו נחל.

הדבר החשוב ביותר שכדאי לזכור כאשר מטיילים עם מנשאים הוא שילדכם תלוי בכם במזון, חום, מחסה ובטיחות. זה למה חשוב לתכנן מראש הכל , כי לטייל בחוץ זה לא כמו להיות בבית, וגם אם מדובר בטיול קצר במהלך היום, צריך להכין את כל הדברים הבסיסיים שיהיו בשלוף.

אנחנו מאחלים לכם עונת טיולים מהנה ואל תשכחו לצבור חוויות משפחתיות, זה הכי חשוב!

 

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שארם א שייח
נופש בחו"ל
שארם א' שייח – היעד שאסור לפספס בקיץ הקרוב

בקיץ הזה נדמה שכל הישראלים מחפשים לאן לטוס. אינספור כתבות בטלוויזיה ובאתרי האינטרנט מלמדים אותנו ששדה התעופה בן גוריון עמוס בישראלים אשר טסים אל יעדים שונים, הטיסות מלאות ואינספור יעדים

היעד החם של הקיץ
נופש בחו"ל
היעד החם של הקיץ! שארם השח' חוזרת לעניינים!

כמעט מדי שנה, אנחנו קוראים ושומעים על יעדים חדשים אשר הופכים לפופולאריים לתקופת הקיץ. מדובר על יעדים שאמורים למשוך אליהם תיירים ישראליים רבים, בין אם הם מתכוונים לצאת לחופשות זוגיות