תיירות רפואית: מה חשוב לשאול לפני שבוחרים מקום לביצוע השתלת שיער בטורקיה?

בשנים האחרונות, לא מעט ישראלים בוחרים לטוס לטורקיה לעבור השתלת שיער. באופן טבעי, מדובר בעיקר בגברים אשר מתמודדים עם נשירת שיער והתקרחות. מאחר והם מחפשים דרכים כיצד להמשיך וליהנות משיער שופע, אזי שהם מוכנים לטוס עד לטורקיה בשביל לקבל טיפול.

הסיבה שרבים בוחרים לטוס לטורקיה דווקא היא, שם אפשר למצוא טיפולים איכותיים, מקצועיים, אצל רופאים מנוסים המתמחים בתחום. מדובר ברופאים שמבצעים השתלות שיער על ידי מכשור מקצועי, באופן שמאפשר להם לקחת שיער ממקומות שונים בגוף, בדגש על העורף ולהשתיל אותו באזורים בהם יש קרחות בקרקפת.

השתלת שיער מוצלחת בטורקיה היא הרבה יותר אידיאלית מכל טיפול אחר, שלכאורה נראה פשוט ובוודאי זול יותר. למשל, טיפול באמצעות לייזר או טיפול באמצעות משחות שונות אשר אמורות למנוע נשירת שיער והתקרחות טיפול השתלת שיער הוא הרבה יותר אידיאלי, מאחר ומדובר בטיפול הרבה יותר מורכב, הרבה יותר משמעותי, למרות שהוא איננו טיפול פולשני הוא הרבה יותר מהותי ומטפל בבעיה עצמה, אף על פי שהוא לא יכול למנוע מצב של התקרחות עתידית.

יחד עם זאת, על מנת לעבור השתלת שיער מוצלחת בטורקיה, חשוב מאוד לבצע מחקר מקדים, לשאול ולברר, הן אודות המקום בו מבקשים לעבור את הטיפול והן אודות הטיפול עצמו. בחלקים הבאים אנחנו נתייחס לשני היבטים אלו. תחילה, מה צריך לשאול לפני שבוחרים מקום לעבור בו את הטיפול, ולאחר מכן, מה צריך לשאול לפני שעוברים את הטיפול עצמו.

מה צריך לשאול לפני שבוחרים מקום לטיפול השתלת שיער בטורקיה

השאלה הבסיסית שצריך לשאול היא, איזה ניסיון יש למקום, לרופא המטפל ולצוות בכלל, ועד כמה המקום מוכר ואיזה מוניטין יש לו. אם מרפאה או סוכנות בישראל בוחרת לעבוד עם מכון בטורקיה, חשוב שהם ידעו לענות על השאלה הזאת, אך גם חשוב שאנחנו נוכל לברר את הפרטים בעצמנו.

שאלה אחרת שאנחנו צריכים לשאול לגבי המקום היא, באיזה סגנון הם מבצעים את הטיפול, עם איזה מכשור, וכמובן מה מידת האחריות שהם מספקים עבורנו. חשוב שאנחנו נקבל מהמקום את כל הפרטים אודות הטיפול, וכן רצוי מאוד לראות תוצאות של עבודות ישנות שהם ביצעו, בשביל שנוכל להתרשם מהם בעצמנו.

אילו שאלות עלינו לשאול לגבי הטיפול

לפני שאנחנו נכנסים לטיפול, חשוב לברר איך הוא יתבצע, וחשוב לא פחות לברר מה עלינו לעשות לפני הטיפול ואיך עלינו להתנהג אחרי הטיפול. זאת על מנת שאנחנו נוכל לדעת כיצד להתנהל וכיצד לשמר את תוצאות הטיפול בצורה מוצלחת.

עלינו לברר האם אנחנו יכולים לחזור לשגרת חיים רגילה, כולל פעילות גופנית, שהייה בשמש, שימוש בכובע ועוד. עלינו לקבל את כל הפרטים לפני שאנחנו נכנסים לטיפול עצמו.

shutterstock :תמונה

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בלוג
מטיילים, נהנים ולומדים על רכבים חשמליים

תערוכת טכנולוגיית הרכב החשמלי וההיברידי הוא המקום המושלם ללמוד על החידושים האחרונים בטכנולוגיית הרכב החשמלי וההיברידי. עם כל כך הרבה טכנולוגיות חדשות המוצגות, אתם בטוח תמצאו משהו שמעניין אתכם. ועם

חופשה עם הכלב
בעלי חיים
מטיסים את הכלב שלכם איתכם לטיול

אז הגיע הזמן לחופשה השנתית שלכם, אבל מה עם עושים עם החבר הכי טוב שלנו – הכלב? אז בזמן שאנשים מוציאים מדעתם את האפשרות לטוס עם הכלב שלהם, נראה שהאופציה