סין – מעצמה של רכבים חשמליים

סין הופכת במהירות למעצמה בתעשיית הרכב החשמלי, עם הרבה חידושים וטכנולוגיה ששוחררו מיצרניות הרכב הסיניות.

עם למעלה מ-20 מיליון כלי רכב חשמליים כבר על הכבישים וכ-5 מיליון שנמכרו ב- 2021, סין מובילה את הדרך בכל הנוגע למעבר לתחבורה בת קיימא.

אז מה הופך את הסינים לכל כך טובים בכל מה שקשור לכלי רב חשמליים?

טכנולוגיית סוללות

חברות סיניות משקיעות רבות בטכנולוגיית סוללות, מה שמאפשר טווח גדול יותר ומחזורי חיים ארוכים יותר לרכבים החשמליים שלהן. כעת הם מייצרים מערכות טעינה מהירות המאפשרות למכוניות להיטען במלואן תוך פחות מ-10 דקות – רחוק מאוד משיטות תדלוק מסורתיות!

אוטומציה

אוטומציה הופכת נפוצה גם ברכבי EV סיניים, עם יכולות טייס אוטומטי שזינות בדגמים רבים וכן נהיגה חצי אוטונומית המסוגלת להשלים משימות כמו חניה והחלפת נתיבים בעצמה. זה הפך את הרכבים החשמליים לנחשקים עוד יותר עבור צרכנים וחברות כאחד – מה שהביא להגדלת מספרי המכירות ברחבי הארץ.

מחירים נוחים

יצרניות רכב סיניות הפכו את כלי הרכב החשמליים לזולים להפליא, מה שהופך אותם לאופציה הרבה יותר מעשית עבור הצרכן הממוצע שמחפש רכב חדש או אפילו גם רכב יד 2 בגלל הגדילה המשמעותית של הרכבים בארץ שכבר ניתן לראות אותם במלאי היד 2. חלק מהדגמים הבסיסיים יכולים לעלות עשרות אלפי שקלים פחות מהמתחרות האירופאיות, ומספקים תחבורה בטוחה בשבריר מהמחיר של מכוניות מסורתיות המונעות בדלק.

תמיכה מהממשלה

ממשלת סין גם תמכה מאוד באימוץ כלי רכב חשמליים, וסבסדה את המכוניות הללו עד 50% מה שהופך אותן לאטרקטיביות אפילו יותר עבור קונים פוטנציאליים מאי פעם. תמריץ זה הביא ליותר ממיליון רכישות של מכוניות חשמליות מאז 2020 בלבד!

רשימה של כמה מן היצרניות הסיניות הפופולארית:

BYD

NIO

Geely

Xpeng Motors

Li Auto

Great Wall Motor Company

BAIC Group

Chery Automobile Co. Ltd.

Zotye Automobile Co., Ltd.

SAIC Motor Corp Ltd.

לסיכום

ככל שסין ממשיכה להוביל את הדרך בכל הנוגע לפיתוח וייצור רכבים חשמליים – אנו יכולים לצפות לראות התקדמות מדהימות עוד יותר שיצאו ממדינה זו בעתיד הקרוב, וסין כמו סין יודעת איך לקחת תעשייה ולהיות מומחית בה, תוך כדי שהם משלבים מוצרים באיכות גבוהה מאוד במחירים שהם זמינים מאוד לכולם, כך סין הופכת למעצמה בתחום של הרכבים החשמליים.

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חופשה עם הכלב
בעלי חיים
מטיסים את הכלב שלכם איתכם לטיול

אז הגיע הזמן לחופשה השנתית שלכם, אבל מה עם עושים עם החבר הכי טוב שלנו – הכלב? אז בזמן שאנשים מוציאים מדעתם את האפשרות לטוס עם הכלב שלהם, נראה שהאופציה

היעד החם של הקיץ
נופש בחו"ל
היעד החם של הקיץ! שארם השח' חוזרת לעניינים!

כמעט מדי שנה, אנחנו קוראים ושומעים על יעדים חדשים אשר הופכים לפופולאריים לתקופת הקיץ. מדובר על יעדים שאמורים למשוך אליהם תיירים ישראליים רבים, בין אם הם מתכוונים לצאת לחופשות זוגיות