טיול בסקנדינביה – טיולים עוצרי נשמה

סקנדינביה היא אחת המקומות היפים והייחודיים בעולם לחקור.

עם נופים עוצרי נשימה, היסטוריה מדהימה ותרבויות תוססות – אין זה מפתיע שאנשים נוהרים למדינות הנורדיות מדי שנה.

בין אם אתם מבקרים בפעם הראשונה או מטיילים מנוסים, ישנם טיפים שכל מטייל צריך להכיר לפני שהוא יוצאים להרפתקה סקנדינבית מדהימה!

תקציב

מכיוון שסקנדינביה נוטה להיות יעד יקר ביחס ליעדים אחרים (כאשר חלק מהמדינות הסקנדינביות הן בין המדינות היקרות בעולם!), חשוב לתכנן את התקציב שלכם בצורה מתאימה לפני שאתם טסים וזאת על מנת להנות מהטיול כמו שצריך ולא למצוא את עצמכם מרוששים באמצע הטיול, כי שוב, סקנדינביה יכולה להיות יקרה מאוד במדינות מסוימות.

החליטו מה הם הפעילויות שאתם חייבים לחוות בסקנדינביה – האם חשוב לכם בעיקר לחוות את הטבע עוצר הנשימה של סקנדינביה בעזרת טיולים מודרכים? או האם דווקא מה שאתם רוצים זה בעיקר מלון יוקרתי מול יער סקנדינבי עוצר נשימה? כמו כן קחו בחשבון הוצאות תחבורה ומזון שהן לא זולות בסקנדינביה, תחקרו מבעד מועד מה העלויות ותבנו לעצמכם את התקציב המתאים.

שפה

למרות שאנגלית מדוברת באופן נרחב ברחבי סקנדינביה, הכרה של כמה משפטים בסיסיים בהחלט יכולה לעזור לשפר את התקשורת עם המקומיים במהלך שהותכם.

ידיעת דנית, שוודית, נורווגית או פינית מועילה גם כאשר מנסים לנווט באזורים לא מוכרים – שפות לאומיות מועילות לעתים קרובות יותר ומאוד כדאי לדעת משפטי מפתח, שיעזרו לכם גם להתמצא בצורה קלה יותר בסביבה וגם ליצור תקשורת וחברויות עם המקומיים

תחבורה

למרות שהתחבורה בתוך סקנדינביה יכולה להיות יקרה לפעמים, כדאי לדעת איך כל עיר מסודרת ואיזה צורות של תחבורה זמינות. בסופו של דבר הידע הזה יכול לחסוך לכם זמן וכסף! מאוטובוסים מקומיים ואולי בכלל עדיף לכם לעשות את הטיולים באופניים? – הבנה כיצד הכל עובד מראש תעזור להפוך את השהייה שלכם למהנה יותר בזמן הטיול בכל עיר או מדינה.

אקלים

בדקו את תחזיות מזג האוויר לפני שאתם סוגרים את הטיסה – האקלים הסקנדינבי יכול להשתנות בצורה קיצונית ממקום למקום ולכן משתלם להתכונן לשינויים עונתיים ברחבי האזור! אל תשכחו לקחת ציוד מתאים, זה חשוב במיוחד כאשר טסים למדינות קרות כמו מדינות סקנדינביה

ציוד

תמיד כדאי לקחת את הציוד הנכון על מנת למקסם את השהייה. מעבר לביגוד חם מאוד (החור הסקנדינבי יכול להיות קפוא – בין הקרים באירופה), כדאי לקחת גם ציוד משלים כמו למשל משקפת על מנת שתוכלו להנות מהנופים הסקנדינביים המרתקים וגם תמיד כדאי שיהיה בקבוק תרמי באמתחתכם על מנת לחמם את הגוף במהלך טיולים מאורגנים או סתם הליכות ברחוב.

לסיכום

סקנדינביה היא בין המקומות היפים בעולם. בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה בתיירות למדינות הסקנדינביות וזאת בגלל שהן מציעות סוג טיול שלא תמצאו בשום מקום אחר וזאת בנוסף להכנסת האורחים המקומית שהיא בין החמימות והנחמדות שיש.

זכרו את הטיפים האלו וצפו איך ההרפתקאה הסקנדינבית שלכם עוברת מרגילה ליוצאת דופן!

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משחקי כדורגל בחו״ל
ליגת האלופות – הדובדבן של הכדורגל

מי לא שמע את השם "ליגת האלופות"? איך שאנחנו שומעים את הביטוי אנחנו מדמיינים אוטומטית את היכל התהילה של הכדורגל. ליגת האלופות היא מקום מפגש הקבוצות הגדולות באירופה, האלופות האמיתיות,

שארם א שייח
נופש בחו"ל
שארם א' שייח – היעד שאסור לפספס בקיץ הקרוב

בקיץ הזה נדמה שכל הישראלים מחפשים לאן לטוס. אינספור כתבות בטלוויזיה ובאתרי האינטרנט מלמדים אותנו ששדה התעופה בן גוריון עמוס בישראלים אשר טסים אל יעדים שונים, הטיסות מלאות ואינספור יעדים