שארם א' שייח – היעד שאסור לפספס בקיץ הקרוב

בקיץ הזה נדמה שכל הישראלים מחפשים לאן לטוס. אינספור כתבות בטלוויזיה ובאתרי האינטרנט מלמדים אותנו ששדה התעופה בן גוריון עמוס בישראלים אשר טסים אל יעדים שונים, הטיסות מלאות ואינספור יעדים בעולם זוכים לביקורים של תיירים ישראלים. אחרי שנתיים של סגרים וקורונה, אין זה מפתיע בכלל שיותר ויותר אנשים רוצים לטוס לחופשה בחו"ל, אפילו אם מדובר ביעד קרוב.

אחד היעדים הפופולאריים ביותר על הישראלים, הוא בהחלט יעד קרוב, שארם א' שייח אשר נמצא בדרום חצי האי סיני, בחלקו המזרחי. מדובר על יעד פופולארי אשר זוכה לעדנה בימים אלו בזכות העובדה שהיום, להבדיל מבעבר, אפשר לטוס טיסה ישירה מישראל לשארם א' שייח, מבלי שיש צורך לעבור דרך יעדים אחרים.

עד לפני מספר חודשים (למעשה עד פסח 22), במשך שנים רבות לא היו טיסות לשארם א' שייח. אומנם אחרי הסכם השלום עם מצרים היה קו תעופה ישיר, אך הוא בוטל בהמשך ובמשך לא מעט שנים, כאמור, ישראלים אשר רצו לנפוש בשארם, נאלצו לעשות את זה דרך יעד שלישי או להגיע אל קהיר ומשם לקחת רכב בשביל להגיע לשארם. זה היה יקר ומסורבל. כעת כשנפתח קו התעופה, ישראלים רבים ממהרים לרכוש כרטיסים ולכבוש את היעד.

מה אפשר לראות ולעשות בשארם?

טיסות לשארם א'-שייח לא הפכו במקרה למוצר פופולארי ומבוקש הקיץ הזה. מדובר באחד האתרים היפים ביותר, לא רק במצרים אלא בכלל. זה יעד שמושך אליו תיירים מכל העולם. מדובר על רצועת חוף מרהיבה, כשבחלק היבשתי שלה אפשר ליהנות ממדבר עם מגוון רחב של מסלולי טיולים שונים בשטח.

רצועת החוף כוללת ריזוטים ובתי מלון מפוארים במחירים אטרקטיביים, אתרי צלילה, אתרים בהם אפשר לשוט עם סירות, מסעדות אטרקטיביות, מגוון פעילויות ספורט ימי, כמו כן במקום אפשר למצוא פארקים דולפינים, קניונים, מבנים גדולים ומרשימים, מגרשי ספורט ועוד. אין ספק שהמקום עצמו מהווה אטרקציה לכל מי שמגיע אליו. מדובר באחת מפנינות התיירות המובילות שיש למצרים להציע לעולם וכמובן גם לתיירים ישראלים.

איך רוכשים כרטיסי טיסה בצורה חכמה

בשביל לרכוש כרטיסי טיסה לשארם א-שייח', רצוי תחילה לברר מחירים, לא רק של הטיסות אלא גם של בתי מלון ומקומות לינה אחרים. כך תוכלו לייצר לעצמכם חבילה זולה ואטרקטיבית. רצוי כמובן לברר מתי התקופה הטובה ביותר להגיע אל היעד ולטייל בו. בין אם זה לגבי מזג האוויר ובין אם זה לגבי עומס התיירים במקום.

לפני סיום, אם אתם רוצים ליהנות מחופשה נעימה בשארם, מומלץ גם לבדוק היטב מה בדיוק אתם צריכים לקחת איתכם, והאם עליכם להזמין מקום לכל אחת מהאטרקציות אותן תרצו לעשות בזמן שהותכם. סביר להניח שבבית המלון בו תלונו, תוכלו לקבל את כל הפרטים ולהזמין מקום דרכם.

תמונה: Shutterstock

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סקנדינביה
בלוג
טיול בסקנדינביה – טיולים עוצרי נשמה

סקנדינביה היא אחת המקומות היפים והייחודיים בעולם לחקור. עם נופים עוצרי נשימה, היסטוריה מדהימה ותרבויות תוססות – אין זה מפתיע שאנשים נוהרים למדינות הנורדיות מדי שנה. בין אם אתם מבקרים

אטרקציות לילדים באילת
נופש ותיירות
אטרקציות לילדים באילת

  אם אתם מתכננים חופשה קרובה לאילת עם כל המשפחה בזמן קרוב ואתם רוצים לשלב בה אטרקציות לילדים כדי להעסיק אותם ולהנעים את זמנם, אתם חייבים לשלב כמה מהאטרקציות המובילות