ציוד לקמפינג – רשימה של כל מה שאתם צריכים לקחת איתכם

החלטתם לצאת לקפינג? מהמם! יש כמה דברים שאתם צריכים לקחת אתכם על מנת להפוך את הטיול שלכם למהנה ככל האפשר. להלן רשימה של ציוד לקמפינג עם פריטים חיוניים שכדאי להביא אתכם לטיול הקמפינג שלכם:

רשימת ציוד לקמפינג שהוא חובה!

אוהל: אוהל חיוני לחלוטין לכל טיול קמפינג. הוא יספק לכם מחסה מכל מזג אוויר וייתן לכם מקום לישון בלילה, ובכללי, יצור לכם את ההפרדה הזו בין הסביבה לבין המקום החם והנעים שבו אתם יכולים למצוא את הפרטיות שלכם.

שק שינה: שק שינה הוא עוד פריט חיוני לכל טיול קמפינג. שק שינה יחמם אתכם בלילה ויספק לכם מקום נוח לישון בו. שק שינה צריך לדעת לבחור. אם למשל אתם הולכים לטייל במקום קור, מומלץ לבחור שק שינה תרמי.

שקית חימום: שקיות חימום הן דרך מעולה לשמור על הגוף שלכם חם בלילות קרים. הן קומפקטיות ומספקות חימום יעיל ומעולה.

תנור קמפינג: תנור קמפינג הוא דרך מצוינת לבשל את האוכל שלכם בזמן הטיול שלכם. תנור קמפינג גם יאפשר לכם להרתיח מים לקפה או לתה.

עצי הסקה: עצי הסקה חיוניים לכל טיול קמפינג. עצי עסקה בדרך כלל אתם יכולים פשוט למצוא בסביבת הקמפינג שלכם..

ערכת עזרה ראשונה: ערכת עזרה ראשונה היא סופר חשובה לכל קמפינג. ערכת עזרה ראשונה תאפשר לכם לטפל בכל פציעות קלות שעלולים להפציע אתכם במהלך הקמפינג.

ספריי נגד יתושים: ספריי נגד יתושים הוא חובה לכל טיול קמפינג. אם עשיתם כבר קמפינג בעבר, אתם בטח מכירים את המטרד הבלתי נתפס של יתושים. ספריי כזה יעזור לכם להרחיק את החרקים וגם יעזור למנוע עקיצות של יתושים.

קרם הגנה: קרם הגנה הוא עוד פריט חיוני לכל טיול קמפינג. קרם הגנה יעזור להגן עליכם מקרני השמש המזיקות וגם יעזור למנוע כוויות שמש.

נעלי הליכה: נעלי הליכה הן רעיון מצוין להביא אתכם לכל טיול קמפינג. הן יספקו לכם אחיזה טובה במסלולי הליכה וגם יעזרו להגן על הרגליים מפני פגעי מזג האוויר.

בקבוק מים: בקבוק מים חיוני לכל טיול קמפינג. קנו בקבוק מים טוב  כמו למשל בקבוק תרמי שימנע ממכם להתייבש ויגרום לכם לשתות כל הזמן, במיוחד במזג אוויר חם.

חטיפים: תמיד כדאי להביא חטיפים לכל טיול מחנאות. הם יעזרו למנוע ממכם להיות רעב בזמן הטיול שלכם וגם יתנו לכם משהו קטן לאכול בין הארוחות.

גפרורים: להביא גפרורים או מצית זה תמיד רעיון טוב כשיוצאים לקמפינג. אתם אף פעם לא יודעים מתי תצטרכו אותם כדי להדליק אש או להדליק תנור שטח.

פנס ראש: פנס ראש הוא עוד פריט חיוני לכל טיול קמפינג. פנס יאפשר לכם לראות בחושך וגם יעזור להאיר את הקמפינג שלכם בלילה.

מפה: תמיד מומלץ להביא מפה לכל טיול מחנאות. מפה תעזור לכם לנווט את דרככם באזור וגם תעזור לכם למצוא את הדרך חזרה לאתר הקמפינג שלכם אם תלכו לאיבוד.

מצפן: מצפן הוא עוד פריט חיוני לכל טיול מחנאות. מצפן יעזור לכם למצוא את הדרך שחכן אם תלך לאיבוד וגם יעזור חכן להישאר על השביל הנכון בזמן טיול.

משקפת: תמיד מומלץ להביא משקפת מקצועית לכל טיול קמפינג. משקפת תעזור לכם לראות דברים רחוקים וגם תעזור לכם לקבל תצוגה טובה יותר של הסביבה שלך.

כלי רב תכליתי: כלי רב תכליתי מספק מגוון כלים שניתן להשתמש בהם למגוון צרכים, כמו למשל מסור, סכין, פותחן ועוד.

לסיכום

עכשיו כשאתם יודעים אילו חפצים אתם צריכים להביא איתכם לטיול שלכם, אתם יכול להתחיל לארוז להרפתקת הקמפינג הבאה שלכם!

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משחקי כדורגל בחו״ל
30/5/2020 – גמר ליגת האלופות

SAVE THE DATE כמדי שנה, כל משחקי ליגת האלופות משלב הבתים ועד למשחקי חצאי הגמר, נועדו לקדם אותנו לרגע השיא של עונת הכדורגל: משחק גמר ליגת האלופות בין 2 הפיינליסטיות.

שארם א שייח
נופש בחו"ל
שארם א' שייח – היעד שאסור לפספס בקיץ הקרוב

בקיץ הזה נדמה שכל הישראלים מחפשים לאן לטוס. אינספור כתבות בטלוויזיה ובאתרי האינטרנט מלמדים אותנו ששדה התעופה בן גוריון עמוס בישראלים אשר טסים אל יעדים שונים, הטיסות מלאות ואינספור יעדים