ליגת האלופות עונת 2019/2020

הבמה הכי גדולה של הכדורגל יוצאת לדרך

תודו שהתגעגעתם, תודו שגם אתם שמחים אומנם שמשחקי הליגות האירופאיות יצאו לדרך אך אתם משתוקקים לדבר האמיתי…אז הכינו את הצעיפים, את הבירות, את הפיתוחים ואת  הזמבורות וקבלו באהבה את שלב הבתים של הליגה הכי אהודה בעולם: ליגת האלופות לעונת 2019/2020 יוצאת לדרך!

ב-29/8/2019, התקיימה הגרלת משחקי שלב הבתים של ליגת האלופות לעונת 2019/2020, ועל פי חלוקת הבתים, צפוי לנו השנה שלב בתים מותח במיוחד. משחקי שלב הבתים יצאו לדרך ב-17/9/2019, שנקבע גם כיום הבחירות במסגרת מועד ב' של הבחירות לכנסת, כאשר המחזור הראשון יתקיים בדיוק בשעה בה משדרי החדשות יתעסקו במדגם הבחירות…אבל בינינו, את מי זה באמת מעניין שהמנון ליגת האלופות האהוב והמוכר מתנגן ברקע.

32 קבוצות בבמה הכי גדולה של הכדורגל

כמדי שנה, שלב הבתים של ליגת האלופות, צפוי לספק לנו הפתעות ודרמות לצד משחקי כדורגל משובחים להם כולנו משתוקקים מאז ה-1/6/2019, היום בו ליברפול גברה על טוטנהאם וקטפה את הגביע הנכסף. השנה, בית 6  הוא הבית המסקרן ביותר בשלב הבתים, כאשר ברצלונה, בורוסיה דורטמונד ואינטר מילאנו יתחרו ראש  בראש על מקום בשלב הנוקאאוט, כאשר גם סלביה פראג תיקח חלק במשחקי הבית וגם היא צפויה לספק לנו רגעי דרמה לפחות באחד ממשחקיה.

להיות שם שזה קורה

משחקי שלב הבתים של ליגת האלופות לעונת 2019/2020, יתקיימו החל מה-17-18/9 ועד לתאריך 10-11 לדצמבר השנה, כאשר שלב הנוקאאוט כבר יכניסו אותנו לשנת 2020. אם גם אתם רוצים לקחת חלק פעיל באחד ממשחקי שלב הבתים של ליגת הכדורגל הכי טובה בעולם, זה הזמן לרכוש חבילות ספורט למשחקי שלב הבתים בליגת האלופות. חבילות אלו מאפשרות גם לכם להיות שם שזה קורה ולקחת חלק פעיל באחד מהמשחקים המסקרנים ביותר של שלב הבתים גם בבית 6 וגם בבתים הנוספים אשר יספקו לנו משחקים מסקרנים כמו: ריאל מדריד – פריז סן ז'רמן שיתקיים במדריד ב-26/11/2019 או ברצלונה – דורטמונד שיתקיים יום לאחר מכן (27/11)   בקאמפ נואו.

אז למי אתם מחכים? כנסו עכשיו לאתר טיקטיק ובחרו לעצמכם חבילות ספורט למשחקי שלבי הבתים של ליגת האלופות

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חופשה עם הכלב
בעלי חיים
מטיסים את הכלב שלכם איתכם לטיול

אז הגיע הזמן לחופשה השנתית שלכם, אבל מה עם עושים עם החבר הכי טוב שלנו – הכלב? אז בזמן שאנשים מוציאים מדעתם את האפשרות לטוס עם הכלב שלהם, נראה שהאופציה