עליית המכירות של רכבים חשמליים מסביב לעולם

עליית המכוניות החשמליות ברחבי העולם היא אחת ההתפתחויות המרגשות ביותר בשנים האחרונות. כלי רכב אלו, עם אפס פליטות מציעים דרך ברת קיימא וידידותית יותר להתנייד, תוך שהם מספקים יתרונות רבים ומעולים לנהגים.

בשנים האחרונות, מכירות המכוניות החשמליות עלו בהתמדה ככל שמדינות רבות יותר מכריזות על תמריצים משמעותיים לבעלות עליהן ולנהוג בהן.

נכון לשנת 2021, יותר מ-8 מיליון מכוניות חשמליות נמכרו ברחבי העולם, כאשר השווקים הגדולים כמו סין, אירופה וארה"ב מובילים את המטען.

אז אם אתם מתעניינים בנוגע לנושא רכב חשמלי מומלץ, הכתבה הזו היא בשבילכם

עלויות תפעול נמוכות

מכוניות חשמליות הופכות פופולריות יותר ויותר בשל עלויות התפעול הנמוכות שלהן וההשפעה הסביבתית המופחתת שלהן. הן גם דורשות פחות תחזוקה מאשר מכוניות מונעות בנזין, מה שהופך אותן לפתרון חסכוני לתחבורה יומיומית.

בנוסף, ממשלות רבות מציעות הקלות מס נדיבות ותמריצים אחרים כדי לעודד אנשים לעבור לרכב חשמלי.

שיפורים בטכנולוגיית הסוללות

הביקוש המוגבר למכוניות חשמליות הוביל לשיפור בטכנולוגיית הסוללות. הסוללות המשמשות בכלי רכב אלה הופכות לחזקות ויעילות יותר עם כל שנה שעוברת.

המשמעות היא שמכוניות חשמליות יכולות כעת לנסוע רחוק יותר בטעינה אחת – גורם חשוב בהשגת הסכמה רחבה יותר בקרב נהגים שעשויים להסס לבצע את המעבר בשל חששות לטווח או מחסור בתשתית טעינה.

ככל שמדינות נעשות נועזות יותר בהתמודדות עם שינויי אקלים, מכוניות חשמליות עומדות להפוך לפופולריות אף יותר בעולם בעשורים הקרובים, ככל שהן ממשיכות להיות יעילות, אמינות ובמחיר סביר יותר.

עם ממשלות שמציגות תמריצים חדשים מדי שנה ושיפורים בטכנולוגיית הסוללה שהופכים רכבים חשמליים ארוכי טווח ליותר קיימא, לא יעבור זמן רב עד שכלי רכב ידידותיים לסביבה הללו יהפכו למיינסטרים ברחבי העולם.

מי היצרניות המובילות של רכבים חשמליים?

מכוניות חשמליות הן גל העתיד, ויותר יצרנים מאי פעם נכנסים לשוק כדי לענות על הביקוש הגובר.

מענקיות רכב מבוססות כמו פולקסווגן ויונדאי, ועד לחדשים חדשים כמו טסלה, יצרניות רכב חשמלי צצות בכל רחבי העולם.

להלן רשימה של כמה מהיצרנים המובילים והיצע המכוניות החשמליות המרשימות שלהם:

1. טסלה – המנהיג הבלתי מעורער בכלי רכב חשמליים, טסלה הפכה לשם נרדף לטכנולוגיית EV חדשנית. ספינת הדגל שלהם דגם S סדאן הוכתרה כאחת המכוניות החשמליות המתקדמות ביותר שיוצרו אי פעם, עם טווח ומספרי ביצועים מרשימים.

2. ניסאן – ניסאן היא חלוצה נוספת בתחום הרכב החשמלי, לאחר שהוציאה את דגם הליף שלה בחזרה בשנת
2010. ה-Leaf הוא הרכב החשמלי הראשון של ניסאן בשוק ההמוני המציע טווח ופרקטיות מובילים בכיתה במחיר סביר.

3. יונדאי – יונדאי קפץ לאחרונה לשוק ה-EV עם רכב השטח הקרוסאובר החשמלי שלהם Kona Electric. עם טווח מרשים של כמעט 300 מיילים בטעינה בודדת, הוא הופך במהירות לאחד מכוניות החשמל הפופולריות ביותר בשוק כיום.

4. פולקסווגן – פולקסווגן חשפה לאחרונה את קו ה-ID שלה של כלי רכב חשמליים מלאים המציעים עיצובים מסוגננים ושפע של תכונות מבלי לוותר על ביצועים או טווח. SUV ה-ID 4 הקרוסאובר הקרוב שלהם מבטיח להיות אחד הדגמים הפופולריים ביותר שלהם עד כה, הודות לשילוב של פרקטיות, סגנון וביצועים במחיר סביר.

5. ג'נרל מוטורס – GM הודיעה לאחרונה כי תוציאו בהדרגה מכוניות המונעות בנזין עד שנת 2035 לטובת רכבים חשמליים במקום. הם עומדים להשיק מספר דגמי EV חדשים השנה כחלק מהמחויבות שלהם לחשמול כולל רכב השטח Cadillac LYRIQ ו-Crossover שברולט בולט EUV.

ככל שיצרנים נוספים נכנסים לתחום המתרחב במהירות, אנו יכולים לצפות שיהיו זמינים עוד יותר דגמי מכוניות חשמליות מרתקות בקרוב ואפשרויות רבות לקניית רכב חדש!

אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
Share on facebook
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בלוג
מטיילים, נהנים ולומדים על רכבים חשמליים

תערוכת טכנולוגיית הרכב החשמלי וההיברידי הוא המקום המושלם ללמוד על החידושים האחרונים בטכנולוגיית הרכב החשמלי וההיברידי. עם כל כך הרבה טכנולוגיות חדשות המוצגות, אתם בטוח תמצאו משהו שמעניין אתכם. ועם